Apache 2.0 necte obsah souboru na ncpfs volume

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 29 12:25:59 CEST 2005

On Wed, 29 Jun 2005, Lubomír Vogl wrote:

> Upgradoval jsem z RedHatu ma Debiana a pripojuji k nemu ncpfs z novellu.
>

> Apache 2.0 mi odmita cist obsah souboru na ncpfs volume. Adresare (i
> soubory) vidi a muzu jimi prochazet.

Apache 2.0.kolik ? Neco podobneho jsem zazil s apachem v RH9 a nakonec
jsem se na to vykaslal. Podle bugzilly a mailu p. Kerslagera to bylo
odstraneno az ve verzi 2.0.44 pomoci volby EnableSendfile On|Off ale
uz jsme to nevyzkousel.