Fw: Verejne IP a routovani

lkv linuxlkv na seznam.cz
Středa Červen 29 15:51:51 CEST 2005

 jeste  v tom mam porad zmatek.rozhrani do internetu je eth0 a ma verejnou
ip
 217.197.156.xxx   a na ni je naroutovany jiny subnet 217.197.159.xxx/29 .
 Takze je mi jasne ze by jsem mohl ten subne rovnou routovat. Na vnitrnim
 rozhrani eth1 by jsem nahodil treba 217.197.159.1 a to by byla default gw
 pro vsechny pocitace ze subnetu verejnych ip . ale kdyz tedy chci Udelat
NAT
 1:1 mohu nahazet vsech sest IP adres na ten interface eth1. A preleozit je
 na sest privatnich ip v siti?  Pak bude privatni IP adresa prichazejici na
 eth1 nahrazena verejnou a pro tu bude platit default gw co uz je na routeru
 nastavena tedy ta z verejneho rozsahu na eth0.

 Chapu to dobre ? nez se v tom zacnu vrtat ?

 LKV