nejdou mi přeložit voice-czech-ph difony pro festival

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 29 15:57:19 CEST 2005

Dobrý den,

nejdou mi "přeložit" voice-czech-ph difony pro festival
jinak samozřejmě festival-czech česky čte - ale
není to ono, při čtení knížky člověk musí moc
přemýšlet co to vlastně má slyšet nehledě na to
když čte zkratky.

Mám Mandrivu 2005LE, speech_tools, libspeech*,
festival-devel nainstalováno.

Difony mám stažené včera z
http://www.freebsoft.org/festival-czech-diphone-database

[root na doma1 voice-czech-ph]# make
./tools/make_lpc wav/ph0000.wav
environment variable ESTDIR is unset
set it to your local speech tools directory e.g.
   bash$ export ESTDIR=/home/awb/projects/speech_tools/
or
   csh% setenv ESTDIR /home/awb/projects/speech_tools/
make: *** [lpc/ph0000.lpc] Error 1
[root na doma1 voice-czech-ph]# rpm -qf speech_tools
error: soubor speech_tools: No such file or directory

Není mi jasné, kam mám nastavit cesty,
jestli do ~/něčeho_prázdného či do /usr/bin
kde speech_tools mají binárky, nebo do někam jinam?

Děkuji

--

                        Jaroslav Lukesh