OT: vzdalene mereni teploty

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Středa Červen 29 16:09:41 CEST 2005

On Wed, 29 Jun 2005 15:30:21 +0200, Martin Majkus wrote
> Zdravim,
>
> potrebuji resit mereni teploty v serverovne (sem tam nefunguje klima)
> . Napadlo me poridit digitalni teplomer s RS-232 (napriklad HC-
> center 340), ten ale ma SW pouze pro Win.
>
> Podarilo se Vam nekomu rozchodit nejake podobne reseni? Potrebuji,
> aby pri prekroceni teploty v mistnosti se posilalo info emailem...
> Nechce se mi debugovat protocol vyse zmineneho teplomeru...

Hmm... sme to riesili zaujimavym sposobom... Kedze nam sem tam tiez vypadla
klima, cez SNMP zistujeme teplotu v jednom PC, ktore bezi v podstate
rovnomerne - teda so stabilnou teplotou a mrtg nam kresli graf ako stupa
teplota na procesore (ked vypadne klima...) ;) Takze asi najjednoduchsie
riesenie a najrychlejsie... samozrejne nie je to uplne on-line, ale to je vam
asi jedno, kedze nechcete posielat info...

--
Erich Vinclav