žurnálovací FS a jistota obsahu souborů

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 12:21:26 CEST 2005

Dne čtvrtek, 30. června 2005 10:44 Jirka Kosina <jikos na jikos.cz> napsal(a):

> Musite rozlisovat jestli se zurnaluji jen metadata filesystemu (tak jak je
> to u vetsiny filesystemu default), nebo i data (tak jak to nepriklad umi
> ext3 pri journal=data, ale je to velmi pomale).

aha, to je asi ten duvod me neprizne k ext3 nebot po zapisu vetsiho mnozstvi
souboru na nekolik vterin zcela "vytuhl" system (nesel ani ping).

dá se to nějak zapnout na XFS, nějak to nemohu najít?

# xfs_info /
meta-data=/                      isize=256    agcount=11, agsize=262144 blks
         =                       sectsz=512
data     =                       bsize=4096   blocks=2708952, imaxpct=25
         =                       sunit=0      swidth=0 blks, unwritten=0
naming   =version 2              bsize=4096
log      =internal               bsize=4096   blocks=1200, version=1
         =                       sectsz=512   sunit=0 blks
realtime =none                   extsz=65536  blocks=0, rtextents=0

man 8 mount, man 5 xfs, xfs_admin nic takového nemají nebo mě to netrklo.

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh