OT: Pristupove statistiky pro squid

Ivo.Hanuska na hella.com Ivo.Hanuska na hella.com
Čtvrtek Červen 30 12:22:24 CEST 2005

Dobrý den

Potřeboval bych tip na program, který bude vytvářet statistiky přístupu na
internet. Funkčnosti stávajících systémů, o kterých vím (sarg, webalizer,
squidalyzer...) pro mne nejsou dostatečně vhodné. Chybí mi možnost aby se
jednotliví vedoucí oddělení dověděli, jak mnoho je využívána internetová
linka jejich zaměstnanci (tedy skupinami uživatelů, které já nadefinuju).
Jednotliví vedoucí nesmí vidět oddělení těch jiných vedoucích. Je mi jedno,
zda to bude aplikace webopvá, nebo terminálová (ale terminálová aplikace
musí být wokňousová)

Víte někdo o něčem takovém? Klidně i za peníz (nemusí to z daleka být GNU,
freeware.....).

Díky moc!

Ivo Hanuška