Samba a Windows for Workgroups - prazdny neprazdny adresar

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 30 15:30:32 CEST 2005

Dobre odpoledne,

chytl jsem se s takovym problemem a archivy nepomahaji :-(
Potrebuji pres Sambu (3.0.4 Debian stable) sahnout na disk
sdileny Windows for Workgroups (praveky stroj a praveky software).

Dostanu se do faze, ze pres IP na share pristoupim a dostanu
vypis adresare, ale ten adresar je prazdny - ackoliv pri pristupu
z Windows 98 (dalsi stroj podobne tridy) tam soubory jsou
(a fyzicky tam samozrejme jsou taky).

Blize:
WfW - jen TCP/IP protokol (z posledniho update stacku), DHCP pridelena
adresa, jednopismenne jmeno, share bez hesla i s heslem.
Linux - Debian stable, smbclient 3.0.4, sifrovana hesla ne, client lanman auth
povoleno, pristupuji tam pomoci:
smbclient -I IPADRESA //stroj/share heslo
Zkousel jsem veci jako pouzit nizsi protokol (volba -m) a tak, ale nic, nic
a nic.

Nepotkal jste prosim tenhle problem nekdo?

Predem moc dekuji

Vaclav Stepan