Samba a Windows for Workgroups - prazdny neprazdny adresar

Vaclav Stepan stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 30 20:15:56 CEST 2005

On Thu, Jun 30, 2005 at 06:59:53PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> A co takhle pouzit mars-nwe? Aby to fungovalo korektne, musite namontovat tu
> lokalni sambu na nejaky lokalni adresar a na ten pristupovat Marsem.

Vidite, na mars jsem uz docela zapomnel :-) Zkusim, jestli se to nepovede
nejak jinak a vypada to na pripadne pouzitelne reseni (akorat by to bylo trochu
vic prace).

Dekuji za odpoved

Vaclav Stepan