Pridani modulu do stavajiciho jadra u Centos4

"M. Foltýn" konference na itnet.cz
Čtvrtek Červen 30 21:33:50 CEST 2005

dd,
a co prosim znamena $(MAKE)? nechybi vam tam naplneni teto promenne?
ja teda nevim, jak je to v centos4, ale co misto toho posledniho
radku zkusit neco jako

gcc -O6 -Wall -DMODULE -D__KERNEL__ -DLINUX $(KDIR) -c 3c509.c

??

pokud se neco v kompilacich mezi rhel3 a rhel4 zmenilo, omlouvam se za
mateni

--
marian