Chování man a man.cgi na SuSE

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Úterý Březen 1 10:26:50 CET 2005

Zdravím !

Chtěl bych (na SuSE 9.2) rozchodit prohlížení man pages pomocí cgi skriptu
man.cgi. Bohužel z nějakého záhadného důvodu generuje stránky plné
terminálových řídících znaků (\e[1m a pod. ).

Koukl jsem do cgi skriptu a zjistil, že ten jenom zařídí volání "man ... |
man2html". K mému velkému překvapení stejný příkaz spuštěný z shellu bez
problémů vygeneruje korektní html (bez nesmyslných říd. znaků). Dalším
pátráním jsem zjistil, že problém je v chování programu man: Pokud se volá z
přík. řádku, generuje vždy stránku znovu (nepoužije ani nevygeneruje soubor
do /var/cache/man), kdežto man volaný z cgi.man z Apache vygeneruje soubor
do cache a následně ho i čte a tenhle soubor obsahuje ony nesmyslné řídící
znaky.

Netušíte někdo v čem je zakopán pes ?

M. Vancl