Qmail-ldap+ maildrop

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Úterý Březen 1 10:59:41 CET 2005

Dobrý den,
mám velké problémy s rozchozením programu maildrop s programem qmail-ldap.

Mohl by mi někdo s qmailem nebo s qmailem-ldap poradit,  jak zprovozňoval
maildrop ?
Hlavně jaké instalační parametry maildropu použily.
	Návody které jsem našel na internetu mi vůbec nepomohli, naopak ještě
zvětšily můj zmatek.
Někde se píše, že pro qmail-ldap je potřeba maildrop s podporou LDAP, někde
zase, že to není potřeba a stačí obyčejný maildrop.

Pořád dostávám hlášky Unable to open mailbox nebo unable to create mailbox.

if ( /^X-Spam-Flag: YES/:h )
        to "!spam na orgrez.cz"
to "./Maildir/"

Do maildiru mi to doručuje, ale když se vyskytne spamový e-mail, tak místo
přeposlání na e-mailovou adresu dostanu
ty výše uvedené hlášky. Když to nepřeposílám, ale dávám to do podadresářů
spam, dostanu úplně stejné hlášky.

if ( /^X-Spam-Flag: YES/:h )
        to "./Maildir/spam/"
to "./Maildir/"

Zkoušel jsem maildrop 1.7(z Mandrakelinuxu 10.1) a maildrop 1.8 (ručně
překompilovaný) se stejnými výsledky.

Lubomír Klubus