named - logy

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Březen 1 13:03:03 CET 2005

Milan Keršláger <mailto:milan.kerslager na pslib.cz> wrote:
> Nebo v DHCP zakazat dynamicky update DNS.

	Co prosím řešíte? Na serveru žádné DHCP neběží, jen BIND si stěžuje
do LOGu, že mu někdo neutorizovaný chce updatnout zónu... a já chci, aby
tyto hlášení NElogoval, pokud nechci, ale na stranu druhou nechci přijít o
jiná zajímavá hlášení... (a vzhledem k tomu, že je to součástí třídy
security, tak o řešení nevím...)