named - logy

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Březen 1 13:33:51 CET 2005

On Tue, Mar 01, 2005 at 01:10:32PM +0100, Slavek Banko wrote:

> Ehm, vaše odpověď sice byla celkem mimo, neboť tazatel řeší problém s
> pokusy o dynamickou aktualizaci DNS přímo klienty (tedy Windows), ale
> upozornila mne na mou chybu - upravit v LogWatchi by bylo třeba ne skript
> pro DHCP, ale pro DNS.
>
> Proto děkuji za nepřímé upozornění.
> Slávek.

Do konfigurace DHCP serveru muzete napsat, ze ma DHCP server ignorovat
nebo ze ma akceptovat zadost klienta o aktualizaci A zaznamu. Stejne tak
se da aktualizace DDNS zaznamu zakazat rucne na klientske stanici.

Pokud to ma nastaveno jinak, pokouseji se stanice resit si to po svem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz