OT: Hospodarska soutez -- Happy Foto

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Úterý Březen 1 15:34:07 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> Josef Polách <mailto:polach.j na pbsvb.cz> wrote:
>
> 	Máte pocit, že Happy Foto má dominantní postavení v oblasti svého
> podnikání?! Pokud ano, proč jste už nepodal podnět k Úřadu pro hospodářskou
> soutěž a mrháte elektrony zde?

To kdybych věděl, asi bych tam byl už dávno napsal. Právě
proto se ptám, že si nejsem jistý. Pokouším se udělat si v
tom jasno.

Zjišťuji ale, že když někdo zjevně podporuje jeden subjekt
soutěžící na trhu něčeho jiného, než v čem podniká on sám,
nedopouští se ničeho nezákonného. Asi jsem se nechal unést
subjektivním pocitem nespravedlnosti.

V tom zákoně se fakt dají najít (asi) jen věci nevztahující
se na takový případ (Par. 3, (2), e) a Par. 11, (1), c)).

Pohoda, hezký den

Josef