Hospodarska soutez -- Happy Foto

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 1 14:50:06 CET 2005

Josef Polách wrote:
> Zdravím všechny a právníky zvláště:)
>
> Může jednání společnosti Happy Foto být posuzováno jako
> porušení pravidel hospodářské soutěže (a patřičného zákona)?
>
> Problém: Zmíněná společnost nabízí (mj.) zpracování
> digitálních fotografií. Pro přípravu snímků nabízí na svých
> stránkách http://www.happy-foto.cz program HF-Asistent. Ten
> funguje jen pod operačními systémy Windows.
>
> Firma uvádí, že zakázky připravené a zaslané pomocí toho
> programu budou mít slevu 199 Kč. Zvýhodňuje tedy uživatele
> systémů Windows, protože na jiných OS ten program nefunguje.

> [...]
Clovece Josefe, neblbnete ;-) Firma zvyhodnuje kazdeho, kdo pouzije jejich
program. Ten program nebude fungovat ani uzivatelum Unixu, HP Unixu, MacOS a
zrejme ani uzivatelum Windows3.x. Jenze vy si ho na Linuxu asi stejne muzete
spustit pres ten emulator Windows (wine?). Tak o co jde?
A jestli nemate nic lepsiho na praci, tak vam poradim. Kontaktujte firmu
happy-foto a nabidnete jim, ze za pouhe poskytnuti jejich technickych
podkladu jim naprogramujete stejnou aplikaci pro Linux :o)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz