Komercne: Ponuka zamestnania

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 1 16:02:48 CET 2005

> A kdyz mam vysokou skolu?

Tak velmi zavisi od tvojho nadriadeneho ake osobne ti prizna a do akej
triedy budes zaradeny. Vysokoskolak (bavime sa o neucitelovi, ti maju
lepsiu tabulku) moze byt zaradeny do takej 11-ky triedy (ak sa podari) a
tam to cini (neviem z hlavy presne) ale tipujem ze okolo 14.000 v hrubom.
Ak ti priznaju este osobne povedzme 6 tisic (cini nejake max. percento
zo zakladu)...tak sa da vysplhat na nejakych 20 000 Sk (ale presadit
to osobne to celkom problem).  Ak si bakalar, tak napr ja mam 9 triedu,
zaklad asi 10-11 000 + 6000 osobne...takze vyplata je okolo 16-17.000 v
hrubom. A ak by som chcel viac, tak aj keby chceli mi to nemaju ako
dat...vyssie uz ist nemozem...:-))

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2