Bootovani terminalserveru z LINUXu - VYRESENO

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Březen 1 23:56:02 CET 2005

>         DDV
>
>         Mam tady nekolik starych dobrych dekackych terminalovych serveru
> (DECserver 90M a 900TM). Ty ke sve cinnosti potrebuji naladovat
> (FirmWare :-). Dosud si patricny soubor tahaji z OpenVMS VAX pres
> DECnet. Chtel bych, aby se dany soubor ladoval z LINUXu (soubory mam
> :-).

<cut />

>         Nemate TO nekdo rozchozene ?
>         Diky za kazdy napad.
>
>         Ales

	Takze mi nakonec vse vyresil kolega pres DHCP (+ TFtp).

	Pri ladovani mam uz pouze jedinky (a to navic jen _kosmeticky_ :-)
problem. V logu (/var(log/messages) se mi objevi, ze prisel pozadavek
(BOOTREQUEST), ze na nej bude odpovidat (BOOTREPLY), ale tot vse. Uz se
nedovim, zda se take odpovedelo, a pokud ano, tak ktery soubor mu byl
(uspesne :-) naladovan.
	Koukal jsem do MANu, ale tam je jen _log-facility_, coz jsem pochopil
jako moznost _presmerovani_ do jineho LOGu (nez je implicitni
/var/log/messages), ale ja bych chtel zvysit LogLevel (treba na debug
:). Da se nekde (krome konfiguraku :-) vycist ktery soubor byl odeslan a
kdy byl zapocat a ukoncen prenos ? Prosim o nasmerovani/vysvetleni.

	Pouzivam RH9 + DHCP Server V3.0pl1

	Dekuji

	Ales