Snaha o útok z Iránu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Březen 2 08:05:13 CET 2005

Josef Smidrkal wrote:
> Zdravím.
>
> Měl jsem před nedávnem na serveru docela zajímavý "pokus o kontakt" až z
> Iránu. Že by byl Linux tak populární i tam??? :o))) Více v přílohách.
>
> ps: port knock jsem musel přerušit, už mne to nebavilo. posílam i
> ostatní "pokušitele" v access.log.others
>
> RFC, dík.
> Josef 'c0rg1' Šmidrkal

Hmm, pokusy o prihlaseni na ruzna konta mivam posledni dva-tri mesice v
logu prakticky denne. Pakety zahozene firewallem uz ani neloguju, nema
to smysl. Holt je treba se smirit s tim, ze bez nastaveneho firewallu a
deaktivovanych kont bez hesel nebo se slabymi hesly nesmi primo na
verejnou sit nic. Jinak dokud me to jeste bavilo, zkousel jsem take
puvodce dohledavat. Vetsinou jsem koncil v Polsku, Korei nebo nekde ve
Statech na ADSLku/dialupu. A co s tim...

Pavel Urban (pavel.urban na imaginet.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, owned by Cesky Telecom, a.s. (www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/