presmerovani v Apache/mod_perlu

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Březen 2 11:03:55 CET 2005

Dobry den,

Jan Kasprzak wrote:
> V nejakem <Directory> se chovat tak, ze prijde-li pozadavek na
> soubor.html (nebo .txt nebo .xml) a ten existuje, vratit staticky soubor.
> Pokud neexistuje, zavolat skript soubor.pl ve stejnem adresari. Ale navenek
> by se melo vse tvarit jako soubor.{html,txt,xml}, cili zadny zvenku
> viditelny redirect nebo neco takoveho. Asi nejakym podobnym mechanismem
> jako je multiviews. Treba PerlMapToStorageHandler? Nevim.

   ja bych na to pouzil mod_rewrite s lokalnim redirectem. Zkousel jsem
to primo pod direktivou <Virtualhost>, ale melo by to fungovat i kdyz to
bude zadane pod <Directory>.

Dejme tomu, ze mam URL:

http://www.neco.cz/~ogee/*.html

potom

RewriteCond   %{REQUEST_URI}  ^/~ogee.*$
RewriteCond   %{SCRIPT_FILENAME} ^/~ogee/(.*)$
RewriteCond   /home/ogee/public_html/%1 !-f
RewriteRule   ^/(.*)$ /home/ogee/public_html/skript.pl [L]

To znamena, ze pokud bude soubor existovat, zobrazi jej, pokud ne,
zavola pres lokalni redirect skript.pl, ale v adresnim radku zustane
odkaz na pozadovany soubor.

--ogee