Komercne: Ponuka zamestnania

Středa Březen 2 12:10:55 CET 2005

hnusna ironia ale je to tak. Na druhej strane, tusim uz je mozne dostat
statut spickoveho odbornika, co by mohlo ten plat trochu postrcit hore.
(ti hore si uz pomalicky uvedomuju ze pokial nezacnu dobre platit, ostanu
pre nich robit len neschopaci alebo lenivci).

Ale je pravda, ze akademicke prostredie ma daco do seba ako bolo spomenute
v inom prispevku - volnost z moznost skusat, vyvijat...

A tiez poznam ludi ktori robia v akademickej sfere, plus maju nejake
zamestnania navyse, ktore im umoznuju zit na urovni
(napriklad nejakej firme sa starat o servery a tri pracovne stanice, a
platit ti za to mobil)

Dusan Zatkovsky <zatkovsky na printsoft.cz> wrote:
> A v ktorej? Ze by som nieco prehliadol a zbytocne emigroval k zapadnym
> susedom?

skus moderne IT alebo telekomunikacne firmy...

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller