"Proprietalni" yast a urpmi

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Březen 2 07:56:49 CET 2005

   From: Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Wed, 2 Mar 2005 01:03:34 +0100

   > Je vlastni jen pro jednu distribuci

YaST2 je možné spatřit v následujících distribucích a jejich různých
verzích:

SUSE Linux Professional
SuSE Linux Enterprise Server
Novell Linux Desktop
Open Enterprise Server
a dalších produktech společnosti Novell.

Dále je tento software šířený pod licencí GNU GPL součástí produktu Sun
Java Desktop System.

Tento software je také opravdu portován na Debian GNU/Linux (další
informace mohou ti, kdož o ně projeví zájem, najít na
http://yast4debian.alioth.debian.org/).
--
Pavel Janík

To arms all the soldiers, the battle we cry,
   To crush Windows garbage, it's now do or die.
                  -- Richard B. Johnson in Small Linux Christmas Poem (LKML)