qos, imq a a koseni provozu jdouciho z routeru a na router

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Středa Březen 2 17:53:03 CET 2005

	Zdenek SUTR Kaminski napsal:

> Primo ten prichozi konec koncu omezovat nejde. Ten omezit zejmena ve vasem
>
> odchozim. A kdyz uz k Vam nejaky paket z Inetu dorazi, tak proc ho konec
> koncu nezpracovat, ze. Radeji omezit pozadavky na dalsi...

	Jo, to mi mluvíte z duše. Jak to ale udělat ? Snažím se pročíst
všechno možné o řízení provozu v Linuxu IMQ nevyjímaje ale pořád mi přijde,
že příchozí provoz můžu řídit jenom velmi nepřímo a to zdržováním nebo
rovnou zahazováním již přišlých paketů. Neexistuje nějaká přímá metoda (pro
TCP provoz), která umožňuje řídit příchozí provoz přímo a to manipulací s
hodnotami ACK a WINDOW v odchozích paketech téhož spojení ?

	M. Vancl