presmerovani v Apache/mod_perlu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 2 19:11:20 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:
: On Tue, 1 Mar 2005, Jan Kasprzak wrote:
:
: > V nejakem <Directory> se chovat tak, ze prijde-li pozadavek na
: > soubor.html (nebo .txt nebo .xml) a ten existuje, vratit staticky soubor.
: > Pokud neexistuje, zavolat skript soubor.pl ve stejnem adresari. Ale navenek
: > by se melo vse tvarit jako soubor.{html,txt,xml}, cili zadny zvenku
: > viditelny redirect nebo neco takoveho. Asi nejakym podobnym mechanismem
: > jako je multiviews. Treba PerlMapToStorageHandler? Nevim.
:
: Umim to takhle: vyrobim misto adresare CGIcko, ktery se jmenuje, jako ten
: adresar (musim ale Apachi vysvetlit, ze ten soubor je CGI). CGI se podiva
: na $PATH_INFO a podle toho se rozhodne, co vrati. Takze se treba muze
: kouknout nekam jinam a bud vratit skutecny soubor, nebo neco vygenerovat.
: Kdyz budu staticke odpovedi falsovat dost presvedcive, tak klient vubec
: nic nepozna.

	No, problem je v tom, ze pak prijdu o kontrolu pristupovych prav
a vubec dalsi nastaveni z httpd.conf. Coz nechci. Navic spoustet
proces na kazdy request? Bleee.

	Ten mod_rewrite se mi zda rozumny - vyzkousim.

-Y.