OT: apache -rozdelení přístupu podle adres

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Středa Březen 2 22:08:31 CET 2005

Ahoj,

02. Mar (Wednesday) v 21:47:41 CET 2005, admin na pcsvet.net napsal(a):
> Zdravim. Mam takovy problem.. Na webserver je root slozka http://domena
> kterou by meli mit pristupnou vsichni ... ale adresar
> http://domena/adresar by meli mit pristupny jen lide z 10.0.0.0/8,
> nikoliv z inernetu. Da se to nejak nastavit v apachi?

<Directory /var/www/adresar>
  order deny,allow
  deny from all
  allow from 10.0.0.0/8
</Directory>

http://www.fi.muni.cz/~kas/p090/referaty/2000-podzim/apache.2.html#cast2

> Diky

Připadá mi, že se vůbec nesnažíš řešit problém sám a rovnou ho píšeš do
konference. Zamysli se nad svým chováním.

      S pozdravem Jan Fuchs

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *