Bootovani terminalserveru z LINUXu - VYRESENO

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Březen 3 01:28:35 CET 2005

Milan Keršláger wrote:

> Soubor se taha pres to TFTP. Takze musite presvedcit demona tftpd, aby
> logoval prenosy.
>
> --
>                         Milan Kerslager

	Stacilo do konfiguraku pro TFTP pridat -v a uz jsem spokojenejsi (mam
hlasen alespon zacatek ladovani a jmeno souboru :-). V defaultnim
nastaveni TFTP nehlasi vubec nic (takze TO vypadalo, ze se na ladovani
vubec nepodili :-).

	Dekuji.

	Ales