graf-plot program pro vykresleni trajektorie

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Březen 3 08:23:35 CET 2005

Dobre rano,

	pokud jde o dvourozmernou trajektorii, tak ja bych to udelal v
xmgrace, ale urcite by se to dalo zvladnout i v gnuplotu nebo Calcu z OO.
	Nejsem si jisty, co mate na mysli zaoblenim trajektorie. Pokud
byste chtel nahradit proste spojeni bodu napriklad polynomem, i to xmgrace
zvlada. Vice car v jednom grafu neni problem. Export do gifu nema (alespon
verze 5.1.18, kterou mam instalovanou), ale vysledek lze ulozit napr v
postscriptu, EPS, JPEG nebo PNG. Z nich by se to uz dalo do gifu
zkonvertovat, pokud by nevyhovoval nektery z nabizenych formatu.
	Zdravi

					Martin Masin

On Thu, 3 Mar 2005, Petr Vanek wrote:

> zdravicko,
>
> nejsem v teto oblasti moc zbehly, proto prosim poradte program, ktery
> bude schopen vykreslit drahu podle souradnic zadanych v externim
> souboru. idelni by byly i doplnkove moznosti - zaobleni trajektorie,
> gif export, vice drah v jednom grafu...
>
> nasel jsem nejake programy, ale netusim, zda umeji to co potrebuji,
> dokumentace jsou vetsinou dost rozsahle, pokud vim, ze to budou mit
> pozadovane ficury tak zbytek dokumentace snad pochopim sam...
>

> dekuji

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 430
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html