Komercne: Ponuka zamestnania

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Březen 3 09:00:27 CET 2005

Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk> wrote:
> Tam je skor zaujimave to akademicke prostredie. V praxi (ak mas dobreho
> veduceho) to znamena, ze robis co sa ta bavi, niekedy sa najde kopec
> casu...a vo volnych chvilach si mozes privyrabat. Napr. spravovanim
> serverov na dialku a podobne...  Sem tam sa podari presadit nejaky projekt
> za par stostisic, niekedy milionik a da sa nakupit zaujimave zelezo ku
> ktoremu by si sa v nejakej malej firme inak nedostal. Cize akademicke
> prostredie je fajn, ked ti nevadi nizky plat, samoucenie a tym padom
> ziskanie know-how a potom za dobre peniaze ujdes do nejakej dobre platenej
> [...]

Ano, to si celkom presne vystihol :-)
Konkretne k tejto ponuke, zaradenie do najvyssej triedy a osobny
priplatok je viacmenej iste, podla toho ako uchadzac zaujme aj
priplatok znacne vysoky...
(a nejake to zelezo mame, my sme cely projekt za niekolko milionikov,
ale dalsie detaily by som uz hovorit nemal :-))

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |