prenecham domenu jetspeed.cz

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Březen 3 09:40:26 CET 2005

Zdravim vespolek,

Loni jsem se celkem dost zajimal o jetspeed
http://portals.apache.org/jetspeed-2/ Trochu idealisticky jsem chtel rozjet
cesky informacni portalek pro podporu tohoto sw. Mam zaregistrovanou domenu
jetspeed.cz. Po case jsem zjistil, ze coby nejavista jsem celkem dost mimo,
a na to abych rozjizdel informacni portal nemam. Rad domenu prevedu, dokud
mam tu moznost na vazneho zajemce o rozjeti portalu. Neuvazuji, ze bych
domenu prodluzoval, a jakmile se uvolni je dost pravdepodobne, ze si ji
zaregistruje nektery z pokoutnich obchodniku s domenami.

Preji pekny den
Pavel Stehule