OT: ASUS WL-500g a ping

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Březen 3 14:29:05 CET 2005

Dobrý den, omlouvám se OT, ale zkousím se ptát vsude kde to jde a
odpoved neprichází. Vzhledem k tomu ze toto zarízení bezí na linuxu tak
to snad az takové OT nebude. Ted k problému, nedaří se mi nastavit subj.
tak aby při zapnutém firewallu prošel ping z LAN do internetu. LAN mam
připojenou do zdířek LAN 1 až 4. Na internet jsem připojen síťovým
kabelem, který je v WAN. Pokud je firewall vypnutý ping funguje jak ma i
traceroute vypisuje cestu jak ma. Stačí pokud v Basic Config zapnu
firewall, ostatni mohu nechat vypnuto (nema na to vliv) tak ping funguje
jen na router, dál ne. Stejne tak traceroute vypisuje cestu pouze k
routeru. Nejaké pravidla WAN to LAN nebo LAN to WAN, ci "Packet not
specified will be:" ACCEPT na to nema vliv. Netusite cim to? Hlavne, ale
jak z toho ven, tedy aby i pri zapnutém firewallu fungoval ping ven?
Veliké díky za rady. RT

p.s. Firmware Version: 1.9.2.7

p.s.s. Pokud nekdo vlastnite toto zarízení a funguje vám bych bych rád
za vase ulozené nastavení.  Jeste jednou diky.

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116