presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 4 05:01:03 CET 2005

Jan Houstek wrote:

> Aby za spammera povazovali vas :)

> Jiste. Neprovozovat verejne dostupnou proxy.

Ale ja nic takoveho neprovozuju :-) Zkousel jsem telnetem z jineho serveru
se podivat na ten muj a poslat presne to, co posilal ten kreten z Taiwanu.
No a dostal jsem uvodni html stranku, jako kdybych tam sel "GET / ...".
Takze mam s tim neco delat?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz