OpenOffice 1.1.4 & FAT

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pátek Březen 4 07:20:55 CET 2005

Zdravim,
nainstaloval jsem si SuSE 9.2 Profi a zacal jsem mit problem ulozit v
OpenOffice soubor na oddil s FAT. Pokazde zahlasi, ze nelze vytvorit
zalozni kopii. V fstab mam
vfat  users,uid=root,gid=users,umask=0000,codepage=852,iocharset=utf8 0 0
Totez jsem mel v SuSE 9.1 a bez problemu...
Myslel jsem, ze je nejaka chyba v upravenem OO z distribuce, tak jsem
nainstaloval OO 1.1.4 stazene z webu, coz jsem bez problemu pouzival i v
SuSE 9.1 a dela to porad.

Protoze v SuSE 9.1 vse slapalo, nehledal bych problem v OO...  Support
SuSE nepomohl. Sdelili mi, ze jde o sw treti strany a ze mam smulu.

Nesetkal se s tim nekdo? Netusite kde hledat chybu, resp. v kterem logu
by se mohla najit pricina (v messages nic neni)? Dela to jen OO, vse
ostatni (treba KOffice) slape bez problemu. Netusim kde hledat chybu.

Diky,
Martin