Snaha o útok z Iránu

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Březen 4 19:11:13 CET 2005

Petr Vileta teithant o Re: Snaha o útok z Iránu:

> IMHO je to jedno. Ve vetsinovem svete widli se ustalila terminologie na
> dvou terminech. Virus a spyware. Oboji je kod, ktery do pocitace nepatri.

Hmm. Takže už nemusíme rozlišovat savce a obojživelníky. Všechno to jsou
zvířata.

Sorry, nějak jsem se neudržel. Vím jak mě štve, když po mně někdo v práci
chce, abych mu pomohl s řešením problému, a já napřed strávím deset minut
snahou dešifrovat jeho sdělení. Protože nezná terminologii, nebo ji používá
špatně.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F