ghostscript - podivný problém

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Březen 5 10:07:10 CET 2005

Dobrý den!

Myslím si, že se mi to stalo po odstranění většího množství fontů.
Asi pracuje s nějakým vlastním indexem fontů, který se po jejich odebrání
nezaktualizuje a pak mu ty fonty při startu chybí (i když je k zobrazení
nepotřebuje).

Fungovalo mi odinstalovat GS a pak nainstalovat znova. Prosté přeinstalování
nepomohlo.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Přiznávám, že 2 x 2 = 4 je výborná věc; máme-li však pochválit všechno, řekl
bych, že 2 x 2 = 5 je rovněž půvabné.
                                               Dostojevskij