presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Březen 6 03:14:36 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> To mate nejaky divny server, kdyz nerozlisuje GET a CONNECT.

Mam Apache 1.3.23 a skutecne umi jen HEAD, GET a POST. CONNECT by umet
nemel, protoze mod_proxy je v konfiguraku dusledne zakomentovane, ale z
neznameho duvodu se to chova jako GET.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz