Retezeni mountpointu

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 6 14:48:39 CET 2005

Ivo (Medved) Hanuska wrote:

> Dobry den vespolek.
>
> Mam na serveru namontovano přes NFS asi 5 vzdálených adresářů.
> Potřeboval bych aby se mi tyto adresáře chovaly z hlediska uživatele
> jako jeden (s tím, že by se automaticky přidělovalo místo na všech těch
> mountpointech, tak jak by to bylo potřeba).
>
> Za standartních okolností (tedy s disky) by se dal využít RAID0, ale nad
> NFS mountpointy nic takového neudělám. Nebo myslíte, že to jde? Poraďte...

Bezne nelze transparentniho spojeni vice adresaru do jednoho
docilit. Nekdy radove pred rokem zde o tom sla debata, nasledne
pak flame. V praxi doporucuji resit pozadavek jinou cestou.
Pri zajmu o experimentovani bych zacal prochazenim dokukemntace
k souborovym systemum v jadre (existuji i jine sitove fs) hledanim
na googlu.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'