Prehravani MP3 v ruznych prehravacich

IkaR ikaruus na centrum.cz
Neděle Březen 6 16:26:41 CET 2005

Jiri Slaby napsal(a):

> nemam coz predpokladam neni zrovna to prave orechove, nevite jak ho tam
> dostat ?
> MAKEDEV sound, pokud mas RH nebo fedoru.

Takze jsem zase pokrocil o kousek dale /dev/dsp jsem tam vytvoril pres natazeni modulu
/sbin/modprobe snd-pcm-oss, takze nyni mi to uz hraje i pres mpg123 a pres alsaplayer ale je tady zase drobny problem nejde to 5.1 ale pouze 2.0 ale
kdyz to pustim pres mpg321 tak to 5.1 jede, ale aby to nebylo dokonale tak ze mi zvuk pres mpg321 vzdycky tak trosku skubne je to nepatrne ale docela
to otravuje.
Ale abych neodbocoval od problemu nevite jak donutit mpg123 aby jel 5.1 ?