5.1 zvuk

IkaR ikaruus na centrum.cz
Sobota Březen 5 23:57:05 CET 2005

IkaR napsal(a):
> Muze mi nekdo poradit jak nastavit 5.1 zvuk na karce s kodekem AC'97 konkretne na MB ABIT KT7 (realtek AC'97).
> Jiz jsem zkousel ruzne upravy ale porad to hraje jenom na predni dva repraky.
> Jde mi o MP3 a dalsi zvuky ktera bych rad slysel ve vsech 5 bednach
>
> IkaR
Tak se mi konecne po upornem boji povedlo rozezvucet 5.1 zvuk pri prahravani wav souboru pres `aplay`, ale u xmms stale stejny neuspech pustim mp3 a 2
kanaly a smidra.
Muj ~/.asoundrc je tenhle

pcm.!default {
        type plug
        slave.pcm "sound51"
}

pcm.sound51 {
        type route
        slave.pcm surround51
        slave.channels 6
        ttable.0.0 1
        ttable.1.1 1
        ttable.0.2 1
        ttable.1.3 1
        ttable.0.4 0.5
        ttable.1.4 0.5
        ttable.0.5 0.5
        ttable.1.5 0.5
}

Takze tedka zni otazka hochu jinak.... jak spravne a hlavne z jakeho smeru kopnout do xmms aby taktez poustel ty krasne mp3 do 5.1 a ne jenom od 2.0 :)

IkaR