Cedega (byvale vinex) a chyba pri pokusu o spusteni Setup.exe

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Březen 6 16:56:25 CET 2005

IkaR wrote:

> Potrebuju poradit kde delam chybu nebo spise co mam spatne nebo co mi
> chybi v systemu ze mi kdyz zkusim spustit tohle tak me to vykope.
>
> $ cedega -debugmsg -e /games/CT3/Setup.exe
>
> tak mi vyhodi tohle
>
> err:wave:OSS_WaveOutInit OpenDevice failed (6)

Nemuze otevrit zvukovku. Pokud pouzivate ALSA tak naladovat moduly pro
kompatibilitu s OSS a pripadne postrilet zvukove daemony (killall artsd
v KDE, Gnome neznam). Ale to by IMHO nemela byt fatalni chyba.

> fixme:xrender:X11DRV_XRender_Finalize Free cached glyphsets

Netusim

> A tim to konci a vic ani ranu ?
>
> Nevite co delam spatne  ?

Je ta hra kompatibilni s Cedega? Zdaleka ne kazda hra funguje.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)