Prehravani MP3 v ruznych prehravacich

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 6 23:42:09 CET 2005

IkaR wrote:
> [...]

no me situace neprijde moc prehledna a v praxi bych to
rozjizdet nechtel... je neco jineho chapat funkcnost obecne
a neco jineho je dostat se ke konkretnim informacim

snad bych jen puvodniho tazatele upozornil, ze existuji
konference venovane primo projektu alsa, tam lze diskutovat
temata, ktera nejsou probrana v standardni dokumentaci,
nadeje na fundovanou odpoved tam bude vetsi nez zde,
v obecne linuxove konferenci

> [...]
> A co se tyce toho jak se vyrabi 5.1  zvuk z 2.0 zvuku tak v tehle oblasti bych si dovolil o sve osobe rict ze vim dost, ale to je mi v teto chvili k
> nicemu, protoze ad delam co delam, ad zjstuju co zjistuju tak podle vsech dostupnych informaci by mi jiz mel 5.1 zvuk bez problemu fungovat i v xmms
> za pouziti pluginu alsa.
> Ale vysledek je takovy ze mi to proste nefunguje.
> Takze se omlouvam jesti jsem se nekoho dotkl svyma dotazama, ale rad bych zjistil kde co delam spatne, ja se rad necham poucit.

prehrava vam tedy xmms zvuk alespon dvoukanalove pres plugin alsa?

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'