presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Březen 7 00:42:49 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ide o bug v PHP (ktory autori PHP odmietaju akceptovat), kde lubovolna
> metoda vracia default index stranku default hostu, ak ide o PHP skript.

Hmm, divne. Default stranka je index.cgi psana v Perlu. Krome toho je v
rootu toho webu jeste index.html (poradi je cgi, php, html, htm), ale php
tam neni ani jedina. Divne. Nicmene jsem do toho index.cgi hned na zacatek
dopsal tohle

if($ENV{REQUEST_METHOD} eq 'CONNECT')
    {print "Status: 400\n"; exit;}

a je pokoj. Byl jsem v pokuseni tam dat status 402 Payment Required :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz