presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Březen 7 00:49:51 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> To je dost podivne, protoze by pri pozadavku s neznamou, nepodporovanou
> ci nepovolenou metodou mel server vratit nejakou chybu (ted z rukavu
> nevysypu jakou). Jsem si temer jisty, ze Apache to tak od prirody dela.
> Nemate ho nejak divne nakonfigurovany?

No to kdybych ja vedel. Ja jsem samouk a vetsinu casu delam s Windows a tam
Apache nemam (pouzivam IIS z Win98).

> Vy jste dostal zuby s navodem? ;)

Ne, kartacek :-) Ale za par let mozna uz i ty zuby dostanu s navodem :-)

> Nejucinnejsi cesta obnasi pouziti zbrani hromadneho niceni. Treba takova
> megatunova atomovka odpalena ve stratosfere... Ale pro nas, co nemame
Ucinne, ale nedostupne :-)

> Jako dobry napad by se na prvni pohled mohlo jevit odpovidat chybou,
> Coz zaroven rika i neco o tom, jak ucinne je zakazovat IP adresy. Pokud
> Trochu ucinne by mozna jeste bylo pouziti nejake zdrzovaci taktiky, kdy
> utocnika vmanipulujte do toho, aby vynalozil vetsi mnozstvi energie nez
> je obvykle, napr. tak, ze se budete tvarit, ze to funguje, ale strasne
Hmm, protoze moje linka je pouze 128kbps, tak se na to proste vypr*u, lepe
receno, pokud to bude mozne, budu vracet status 400.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz