OpenOffice a FAT

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Pondělí Březen 7 07:49:16 CET 2005

> Zdravim,
> nainstaloval jsem si SuSE 9.2 Profi a zacal jsem mit problem ulozit v
> OpenOffice soubor na oddil s FAT. Pokazde zahlasi, ze nelze vytvorit
> zalozni kopii. V fstab mam
> vfat  users,uid=root,gid=users,umask=0000,codepage=852,iocharset=utf8 0
> 0 Totez jsem mel v SuSE 9.1 a bez problemu...
> Myslel jsem, ze je nejaka chyba v upravenem OO z distribuce, tak jsem
> nainstaloval OO 1.1.4 stazene z webu, coz jsem bez problemu pouzival i v
>
> SuSE 9.1 a dela to porad.
>
> Protoze v SuSE 9.1 vse slapalo, nehledal bych problem v OO...  Support
> [...]

Jenom hadam:

Neni to nahodou tim, ze OO se snazi dat zalozni kopii atributy rw-------,
pricemz tohohle na FAT nikdy nedosahne? Podobnou vec dela mc pri
kopirovani na FAT, kdyz je zaskrtnuta volba preserve attributes (default).

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----