syslog do ruznych adresaru

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Březen 7 10:31:40 CET 2005

On Mon, Mar 07, 2005 at 09:47:19AM +0100, Jaroslav Jirásek wrote:
> Zdravim,
> mam nekolik routeru, jejich logy smeruji pres sit na
> jeden server s velkym diskem. Vadi mi, ze logy vsech
> routeru pro jednotlive udalosti jsou ukladany do jednoho
> souboru (messages, secure..)
> Chtel bych , aby kazdy router mel na serveru svuj adresar
> a svoje vlastni soubory, aby se mi v tom lepe orientovalo.
>
> Jde to?

Myslim, ze by slo ze serveru s velkym diskem vyexportovat (nfs,rw)
pro kazdy router jeden adresar a ten pak na routeru pripojit
do /var/log a pak zapisovat logy standardne. logrotate se bude o logy dal
starat, kdyz se neco nepovede, budete mit logy na lokalnim disku routeru.

Zdravi Jaroslav Honsa.