Nefunguje zvuk

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Březen 7 12:02:59 CET 2005

> 1.) V novém jádře jak jsi ho překládal tak jsi tam nedal podporu zvukovky.
>
> Přeložit jádro znovu a zadat patřičné ovladače.

Ty jsem tam dal vsechny (zkousel jsem jak jako modul tak napevno do
jadra). Zkousel jsem i zkopirovat si /boot/config-2.6.9-1.6_FC2
(konfugurace distribucniho jadra), ale ani s tou mi to po zkompilovani
nebehalo.

> 2.) A jak jsi se v tom šťoural tak jsi pokazil konfiguraci zvukovky.
>
> Znovu správně nakonfigurovat její soubory v /etc/.....

To jsou ktere? Ja si zvukovku rucne nekonfiguroval. Po instalaci FC2 mi
fungovala automaticky. V /etc/ jsem z toho co se zda ze ma co delat se
zvukem nasel jen sound/events/ a to je neco jineho nez chci.

lspci mi zvukovku vypise:
00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801DB (ICH4) AC'97
Audio Controller (rev 01)

Zdenek