Sprava bookmarkov na serveri?

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Březen 7 13:29:58 CET 2005

On Mon, Mar 07, 2005 at 01:04:52PM +0100, Stanislav Meduna wrote:

> Hmm.. ako vyzera ten xml? - da sa z neho potom
> automaticky vygenerovat html bookmark list bez toho
> aby sa clovek mesiac ucil ako sa robi s xslt? :)
no kdyz pouzijete bookmark synchronizer tak ten to sam opet stahne a na ten
html bookmark vam to prehodi. muzete to delat automaticky pri startu firefoxe,
ani nepoznate rozdil. funguje to i pres http formou PUT, muzete to chranit
heslem. mam to tak a jedu ke vsi spokojenosti. tedy jel jsem, dokud se nam
nezhroutil server a ja ztratil vsechno nastaveni:) je to moc dobra utilitka.
mk