user mode linux a gentoo

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Březen 7 14:10:33 CET 2005

Zdravim.

Pokusam sa rozbehat na mandrake 10.1 v user-mode linuxe Gentoo, ale stale sa
mi nedari. Je tu niekto kto to ma rozchodene a poradi ako na to?

Co a ako som uz skusal:

snazil som sa postupovat zhruba podla
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_User_Mode_Linux

1. vytvorim root_fs, odtarujem do neho stage3
2. nastavim /etc/fstab aby bootoval z /dev/ubd0

spustim ./linux ubd0=root_fs root=/dev/ubd0 + rozne pokusne parametre s devfs

system skonci s hlaskou 'VFS: Unable to mount root fs on
unknown-block(0,0)', pripadne (98,0)

Osobne predpokladam, ze problem bude udev, pretoze asi nepozna /dev/ubd0.
Ako ho donutim, aby to zariadenie rozpoznal a pridal do /dev? S udev nie som
vobec kamarat.

Debian na danom kerneli rozchodim v pohode, takze asi bude fakt problem len s
tym udev.

Dik

--

Sincerely,