Analyza SNMP paketu

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Březen 7 14:48:45 CET 2005

On Mon, Mar 07, 2005 at 04:55:14AM -0800, molina wrote:
> Zdravim,
> chtel bych se zeptat, jaky linuxovy nastroje jsou bud standartne v
> linuxu nebo jake balicky je treba doinstalovat,aby clovek byl schopny
> zachytavat pakety,ktery prochazeji siti?
tcpdump + asi existuji nejake interprety toho, co tcpdump ulozi(ethereal), ale
nikdy jsem to nepotreboval.
> Jedna se o promiskuitni odposlech paketu a zaznamenavani udaju do
> tabulky. Jde o zachytavani informaci typu ktery IP hovori s kterym,
> info o paketu atd. mela by z toho vzniknout takova softwarova obdoba
> sondy RMON2.
> Budu vdecen za kazdou radu a uprednostnuji programy bez grafickeho
> rozhrani, no proste jen klasicke konzolove programky.
> Prijimam samozrejme i rady a info o diskuznich skupinach, kde se da o
> podobne problematice dozvedet vice.
no odposlech komunikace vam pojede na routeru. pokud to chcete delat po
lokalni siti a mate tam switch, tak vam to nepojede,protoze switch vam nebude
forwardovat framy na vsechny porty ale jen na ty, co je potreba. jedine nejaky
manageovatelny, kde asi pujde nastavit, ze se vse ma jeste kopirovat na urcity
port, za ktery si pak povesite stroj, ktery vam to bude dumpovat.
mk