wget a ftp

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Březen 7 15:28:06 CET 2005

Pavel Dobeš <mailto:dobes na lnx.cz> wrote:
> problem je ale ten, ze tato chyba se vyskytuje i pri emerge ;( (pri

	Nevím co je emerge...:-0

> Jak to, ze jsem predtim (za roky pouzivani) se s timto problemem
> nesetkal a wget vsechno stahnul hned. To se nejak zmenilo defaultni
> chovani?

	Co třeba změna síťové topologie protistrany? On Internet je poměrně nehomlogenní a nestálé prostředí, je třeba počítat se vším, někdy to nemusí být chyba, ale záměr... Co třeba to, že server pro aktivní přenosy má konfiguraci pouze na 20-ti portech, které jsou stále plně obsazeny, případně těchto 20 portů nyní Váš FW blokuje/nepovoluje pro ftp-data? Důvodů, proč to šlo a teď nejde vymyslím spoustu...