presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 8 02:24:12 CET 2005

Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. wrote:

> Manual napovida <Limit Method [Method]> ...  </Limit>
O tomhle jsem nemel ani tuseni :-) Nicmene jak koukam na apache.org do
navodu, tak kdyz to omezim na GET, POST, tak mi prestane fungovat metoda
HEAD, kterou pouzivam pro zjistovani, za server zije, respektive za je z
inetu pristupny. HEAD vraci pouze status a zadna zbytecna data.
Navic nejak nemuzu najit, co to jsou ty ostatni metody, jako napriklad PUT,
DELETE, OPTIONS, PATCH, PROPFIND, PROPPATCH, MKCOL, COPY, MOVE, LOCK,
UNLOCK, TRACE.
Jeste me napada napsat
<LimitExcept CONNECT>
    Order deny,allow
    Deny fromall
</LimitExcept>

Ovsem z manualu nemuzu vycist, zda to musim uvadet do kazde <Directory>
zvlast, nebo to staci uvest nekde na zacatku a plati to globalne. Podotykam,
ze mam Apache 1.3.x.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz