[OT] Re: Prehravani MP3 v ruznych prehravacich

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Březen 8 11:17:27 CET 2005

Libor Chocholaty napsal(a):

> Ano, presne tak. Mohl sis koupit dve poradny bedynky a bejt vysmatej. :)
> Libor

Přesně tak i já propaguji rači pořádné stereo než zmršené nějaké pseudo kvadro.

A ještě k tomu ano je to výhodné pokud máme třeba zvuk přenášený po 20 kanálech,
ale kdo z nás má doma jednu místnost kde má po stěnách reproduktory a sedí
přesně uprostřed aby to mělo význam ?

Mám dojem že nikdo a tím pádem jakékoliv vícekanálový přenos je na houby.

I u blbého sterea máte sedět přesně na vrcholu trojúhelníka to se ještě v
panelácích dá zvládnout reproduktory na stěně přes vámi a vy sedíte na sedačce
na protější stěně, ale kdo má sedačku uprostřed pokoje ?

|    ICQ    179223500                    |